Wednesday, February 6, 2008

kekasih gelapku



LAGU UNTUKMU



Ku mencintaimu lebih dari apapun
Meskipun tiada satu orangpun yang tahu
Ku mencintaimu sedalam dalam hatiku
Meskipun engkau hanya kekasih gelapku

Yakinlah bahwa engkau adalah cintaku
Yang kucari selama ini dalam hidupku
Dan hanya padamu kuberikan sisa cintaku
Yang panjang dalam hidupku
Hidupku…

Ku mencintaimu lebih dari apapun
Meskipun tiada satu orangpun yang tahu
Ku mencintaimu sedalam dalam hatiku
Meskipun engkau hanya kekasih gelapku
Woho…

Ku mencintaimu sedalam dalam hatiku
Meskipun engkau hanya kekasih gelapku
Ku mencintaimu lebih dari apapun
Meskipun tiada satu orangpun yang tahu
Ku mencintaimu sedalam dalam hatiku
Meskipun engkau hanya kekasih gelapku
Kekasih gelapku…

Aku sedar kesilapan selalunya terjadi tanpa kita memikirkan perasaan orang lain.Aku sedar kesilapanku dan menghulur 10 jari untuk meminta maaf atas kesilapan itu.Aku tidak pernah mencari "kacha" kalau aku diberi kepastian bahawa permata itu akan menjadi milikku dan.
Aku tidak mau dijadikan tempat persinggahan sewaktu dirimu dirundung malang dan kesepian,aku juga ingin kapastian.Kehadiranmu dalam hidup ini menerangi alam yang gelap dan pastinya membuat kau manusia ter istimewa dan membuat aku merasai diriku ini amat berharga.Aku berterima kasih,setinggi tinggi yang ada....
Peristiwa silam,membuat aku bertanya status ini dalam hidupmu...siapakah aku untukmu? TEMAN? KAWAN RAPAT? SAHABAT AKRAB? KEKASIH GELAPMU? ATAU.......kau hanya kasihan melihat aku dan hidupku????
Aku harap kau memaafkan diriku dan sekerinya itu terlalu susah untuk mu.....aku minta agar kau bergembira di samping orang tersayang..........IM SORRY

No comments: