Sunday, December 23, 2007

TEMAN


TEMAN.......APALAH DAN SIAPALAH KITA TAMPA MEREKA....JADI INI ADALAH UNTUK SEORANG TEMAN YNG ISTIMEWA,YNG BERKALI KALI MENOLONG KU SEWAKTU AKU MEMERLUKAN,MENERIMA AKU SEADA NYA, Memberi SOKONGAN DAN PENGAJARAN YANG AKU PERLUKAN.. TAMPA MU AKU TETAP SEPERTI DULU...KEHADIRANMU MENGUBAH SEGALANYA DAN AKU BERTERIMA KASIH ATAS JASA MU DAN TAK AKAN MENSIA SIAKAN PELAJARAN PULLED SUGAR.....



TEMAN

Kehangatan mentari menyinari pagi
Derungan hujan mendingini panas
saling mengiring saling melengkapi
begitula kudrat illahi

Kehadiranmu teman bagaikan cahaya
menerangi tamn hatiku yng sepi
jalin kasih mesra kurnia maha esa
merestui kemesraan ini

Andai bunga tiada mekar mewangi
hancurlah harapan ungass menyepi
andai dikau menghilang dan menyendiri
ku terapung hilanglah panduan
bak hujan di tengah hari
panas menduri bumi
begitulah perasaan pabila bayangmu pun tiada

Keikhlasan hatimu menghangatkan jiwa
kelembutan suaramu menyejukkan bara
jernih airmatamu lambang ketulusan
menemaniku dikala kesepian

Teruslah menyinar mentari pagi
teruslah menari hujan yng mendingin
menghijau menyegar menyuburi bumi
saling menjalin hubungan infiniti


TERIMA KASIH TEMAN

No comments: